Afacerile care includ un tur virtual al locatiei in strategia de promovoare online au sanse mai mari sa interactioneze cu clientii iar daca turul virtual este inclus in profilul companiei de pe Google vizibilitatea creste in cazul cautarilor prin Google.

Turul virtual este alcatuit dintr-o serie de imagini de buna calitate, imbinate in asa fel incat clientul poate vizita interiorul din fata computerului trecand dintr-o incapere in alta sau vizitand exteriorul pas cu pas.

Un exemplu de plimbare virtuala este Google Street View cu ajutorul caruia utilizatorul se poate deplasa pe o strada, poate vedea imagini din imprejurimi si poate patrunde chiar in interiorul unei locatii, daca este vorba de un muzeu sau o galerie de arta, de exemplu.

Cum functioneaza insa un tur virtual, in cazul unui hotel, un restaurant sau chiar un sediu de firma? StatupCafe.ro a vizitat recent 360Hub din Bucuresti, unde a stat de vorba cu o agentie certificata de Google pentru realizarea tururilor virtuale de interior, integrate in Google Maps.

Interviu realizat de: Ovidiu Popica
Operator si montaj video: Balázs Nitsch-Petioky

StartupCafe.ro este un proiect de promovare a culturii antreprenoriale sustinut de Hotnews si Google.
Partener: Banca Transilvania (www.bancatransilvania.ro)
Video realizat cu: echipament Nikon
Intro realizat de (ADMJ707) –
Muzica: Amigos by Platinum Butterfly (c) copyright 2015 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license. Ft: Clarence Simpson, Susan (oohs and aahs)

source