TURUL VIRTUAL, CEL MAI BUN MOD DE A-ŢI PROMOVA AFACEREA PE INTERNET

44% dintre utilizatorii de internet folosesc o hartă virtuală atunci când caută o locaţie unde urmează să meargă.

În medie, 41% dintre aceste căutări de locaţii determină o vizită la faţă locului.

În cazul înregistrărilor de locaţii care au fotografii şi tururi virtuale, probabilitatea de a atrage interesul clienţilor este de două ori mai mare.
Află informaţii preţioase pentru compania ta.
Vezi studiu şi afli cum poţi să eficientizezi promovarea afacerii tale:

AFIŞAŢI-VĂ LOCAŢIA EXACT LA MOMENTUL POTRIVIT
Invitaţi clienţii să vă viziteze prin imagini Street View din interiorul companiei, disponibile pe Google Maps şi în Căutarea Google.

ĂUTARE GOOGLE
Înregistrează-ţi compania pe Google şi beneficiezi de cea mai vizibilă resursă. Îmbunătăţiţi-vă prezenţa online prin conţinut Street View.
vedeţi un exemplu:

GOOGLE MAPS
Când potenţialii clienţi vă caută pe Google Maps, să aveţi grijă ca prima lor impresie să fie excelentă Puneţi un marcator în dreptul companiei dvs.
vedeţi un exemplu:

CĂUTARE DE RESTAURANTE
Oferiţi călătorilor un tur al restaurantului când aceştia vă găsesc proprietatea în Căutarea Google sau pe Google Maps.
vedeţi un exemplu:

ANGAJAȚI UN PROFESIONIST TRUSTED PENTRU A VĂ SPORI VIZIBILITATEA
De multe ori, atunci când oamenii caută un magazin, un restaurant, o cafenea sau un hotel la care urmează să meargă, vor fi puşi în dificultate să aleagă şi să ia o hotărâre. Profitaţi şi câştigaţi încrederea clienţilor printr-un tur virtual de foarte bună calitate, cu ajutorul căruia aceştia îşi pot face o impresie despre locaţia dvs. înainte de a ajunge acolo. Aceste experienţe virtuale captivante inspiră un plus de încredere potenţialilor oaspeţi şi clienţi.

source